Studije na Univerzitetu u Novom Pazaru
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Studije na Univerzitetu u Novom Pazaru

Forum studenata Internacionalnog Univerziteta u Novom Pazaru, Subotici, Pancevu, Nisu i Beogradu
 
PrijemPrijem  TražiTraži  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

 

 Studirati novinarstvo u NP???

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
sh2




Broj poruka : 5
Godina : 43
Datum upisa : 20.09.2006

Studirati novinarstvo u NP??? Empty
PočaljiNaslov: Studirati novinarstvo u NP???   Studirati novinarstvo u NP??? EmptySre 20 Sep 2006, 02:57

[i]Pozdrav svima!
Student sam 4 godine zurnalistike na Univerzitetu. To samo znaci da sam njihov student od samog osnivanja.
Pitanje je prosto. Da li sam zasluzio da proteklih godina postupaju sa patuljastim grupama, ja sam pripadnik jedne, na takav nacin. Bez predavanja, bez literature... Ej, pa ja sam im odneo Leksikon Novinarstva, Sarajevsko izdanje iz 1979.
Sada sam pred sami kraj. 4 do zavrsetka. Trebalo bi da diplomiram u oktobru, ako se neko ne doseti da mu treba novac za ko zna kakve gluposti.
Zar je sloboda govora dovedena na ovaj nivo.
Oni koji kazu da se nismo borili(mislim prevashodno na studente zurnalistike upisane u Novom Pazaru 2002) grdno gresi. Nisam zeleo da se moj zivot pretvori u Don Kihota.
Ovo je samo upozorenje, onima koji planiraju da se bave ovom strukom. Nikako Novi Pazar. Ako Vam je stalo do zurnalistike upisite je u izdvojenim odljenjima. Oni bar imaju redovna predavanja.
Dusan 10/02
Hvala na strpljenju
Nazad na vrh Ići dole
konkurencija




Broj poruka : 1
Datum upisa : 18.09.2006

Studirati novinarstvo u NP??? Empty
PočaljiNaslov: Re: Studirati novinarstvo u NP???   Studirati novinarstvo u NP??? EmptySre 20 Sep 2006, 15:17